Rezerwacja krok po kroku

Proces rezerwacji jest bardzo prosty. Można skorzystać z opcji rezerwacji wstępnej i postępować zgodnie z odpowiedzią naszych konsultantów lub wygenerować umowę oraz dokonać zapłaty przelewem bankowym lub poprzez system płatności bezpośrednich Przelewy 24. Rezerwacja jest ważna po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty zgodnie z Regulaminem Serwisu lub w przypadku rezerwacji bez wymaganej zaliczki zgodnie z Umową-Zgłoszeniem z podpisem i pieczątką Sprzedawcy.

Krok 1 – Rezerwacja wstępna

Z uwagi na dodatkowe zmienne warunki realizacji ofert turystycznych w związku z COVID-19 wprowadziliśmy korzystną dla klientów zasadę, wg której nie pobieramy wymaganych zaliczek zgodnie z warunkami uczestnictwa Greland Tour. Powyższe nie dotyczy imprez innych organizatorów, w szczególności organizatorów wakacji czarterowych.

Przed wpłatą zaliczki proponujemy wybrać odpowiednia ofertę i po zaznaczeniu ilości osób, oraz terminu (w polu wybierz opcję) i dodaniu jej do w sklepu po kliknięciu w „Rezerwuję” wypełnić formularz zgodnie z wymaganymi rubrykami. Ważne, aby w polu „uwagi do zamówienia” podać istotne dane wszystkich uczestników tj. Imię i Nazwisko oraz datę urodzenia. Dotyczy to również osoby zgłaszającej, która ma zamiar być uczestnikiem. W polu tym można dodać inne życzenia np. rozszerzenie ubezpieczenia od chorób przewlekłych, kosztów rezygnacji, dojazdu autokarem itp.

Krok 2 – Potwierdzenie rezerwacji

Po wypełnieniu danych należy potwierdzić zapoznanie się z warunkami umowy oraz warunkami serwisu i zaznaczyć formę płatności. Na tym etapie wystarczy zapoznać się z warunkami umowy i serwisu, wybrać formę płatności przelew bankowy, żeby nie płacić automatycznie. Po kliknięciu w Kupuję i płacę, otrzymamy na podany wcześniej adres mailowy automatyczne potwierdzenie z numerem zamówienia oraz rachunkiem bankowym do przelewu. Następnie zostanie wygenerowana umowa uwzględniająca wszystkie dane zawarte w formularzu i uwagach do zamówienia oraz przesłana mailem na Państwa adres wraz z ostateczna ceną i terminami płatności.

Krok 3 – Ważność umowy

Sprawdź dobrze czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, wykonaj w terminie wymagany przelew. Umowa jest ważna po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Brak wpłaty spowoduje anulowanie rezerwacji.